wtorek, 7 kwietnia 2015

Trochę informacji

Nie spokojnie nie będzie to zawieszenie bloga, aż tak źle ze mną nie jest:P co prawda coraz gorzej z czasem, ale chyba jakoś dam radę. W czasie świąt trochę odpoczęłam i pisałam, lecz muszę jeszcze to dopracować.
Tak jak już mówiłam AoKage zawieszam i kolejny rozdział pojawi się dopiero po pyrkonie (przy okazji, kto się wybiera?).
Co do reszty to z każdego mam mniej więcej napisany rozdział. Zostaje tylko cokolwiek dokończyć i notka pojawi się dopiero w weekend.
Właściwie to osobiście jest mi obojętne, które opowiadanie ma to być, więc decyzję pozostawiam kochanym czytelniczką.
W komentarzach piszcie rozdział, jakiego opowiadania ma się w weekend pojawić :)

12 komentarzy:

  1. To, to z Aho. Kcem to z Aho~

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Ja bym rzekła, że to o Daikim w Karasuno xD Znaczy nie wiem, czy będzie w Karasuno, ale z chęcią bym to przeczytała ;D Tak więc proszę o ten rozdział!
    Na Pyrkon NIE jadę... Żałuję jak cholera, ale nie dostałam zgody ;x Buziaczki i czasu, Meguś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. z samotnym, zbitym Kisiakiem i Kasamatsu

    OdpowiedzUsuń
  4. (O faq mój zjebany telefon mi koment pozwolił pozostawić xD Magic xDD )
    Ja ogłaszam, że nawet gdyby mamke miała mnie za to nie wypuszczać na miasto z domu, aż do 18 to ja i tak WYBIERAM sie na Pyrkon xD (o ile sie nie pochoruje lub coś :P )
    A rozdzialik ja chcę z Aosiem *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0-1-3
      BRAWO XD Jakbym się miała pochorować to bym się wkurzyła, więc trza się pilnować

      Usuń
  5. A może by tak "Dla swojego psa każdy jest Napoleonem"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę na pyrkonie *skacze z łapą wyciągniętą do góry* :D wgl to fajny blog, jestem tu od niedawna, ale muszę przyznać, że bardzo podoba mi się twój styl pisania :3
    więc życzę weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D można szukać wariatki która próbowała farbnąć włosy na fioletowo lecz trochę nie wyszło XD

      Usuń